Selasa, 02 April 2013

SAYA TUNGGU ENGKAU

saya tunggu engkau...saya tunggu engkau... rupanya..engkau forget to me.... saya tunggu engkau..saya tunggu engkau.. rupanya..engkau forget to me... badan sakit sakit jungkir balik di bhk... rupanya..engkau forget to me.... tambah tera tahayu tarik tambang..ci...hui... di sini aku jadi tambah senang.... andaikan aku burung...aku akan terbang... satu tahun lagi jadi senior bhk..... bangun pagi pagi...menuju bhk...... untuk mengikuti latihan di bhk.... di sinilah aku dibina dan ditempa... oleh senior perkasa..... mau makan jalan jongkok... sudah makan lompat kodok... dicaci, dimaki, dan dibentak..bentak... wahai seniorku betapa kejamnya engkau.. wahai seniorku betapa tajam matamu... dengar keluhanku..apakah kau tak tahu... kucinta padamu...... kucinta padamu......

Tidak ada komentar:

Posting Komentar